Idag Köpte jag en ny 1-liters kastrull. Bl...

img_5623 (MMS)

Idag Köpte jag en ny 1-liters kastrull. Blev en Anders Petter. Min gamla 1-liters som jag köpte när jag flyttade hemifrån när jag var 18 år fick möta sitt öde i soppåsen. Handtaget i bakelit (?) hade börjat lossna. Fick ett sms förut från en kompis om hur det var med mig, jag svarade att det var ok och att smärtan var på ett så begränsat område. 10 minuter senare smärtade det värre än någonsin, trots att jag låg stilla i sängen. Kändes som jag fick kramp i revbenen och jag spände överkroppen i smärta och "arrrg-ade" och blev yr, så jävla ont gjorde det. På akuten förra helgen sa dom att den RIKTIGA smärtan skulle komma efter 1-2 veckor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0