Göteborg helgen vecka 27

Köpt ny stekpanna, kan verkligen rekommendera de Buyer kolstål, Mycket bra pannor. Har en jag haft i flera år som jag fick beställa på nätet, men nu säljs dom på Cervera så det är lätt att få tag i dom.
 
 
 

Helgen spenderades i Göteborg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På In Flames krog 2112
 
 
 
 
 
Paddan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gamle port

Palace
 
 
 
 
 
 

På ölrepubliken med Lars
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var ute och gick tidigt på lördagen och sprang av en slump på Slipknot. På bilden sångaren Corey Taylor.
Jag känner inte igen dom men det stod minibussar utanför hotellet och autografjägare väntade utanför så jag fattade att någonting var på G så jag väntade jag med. Och då rasslade det ut massa rockers med Slitknottröjor så jag fotade och fick sen reda på vilka det var.
 
 

 
Poserande panda utanför fiskekyrkan
 
 
 
 
 
 
 
Snygg entreport

I Haga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snygga hus
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hotel Avalon med sin takpool
 
Clarion post hotel, riktigt schysst inrett!
 
 
 
 

Utsikt från taket
 
 
 
 
Det var det hela.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0