Frukost - spela - jobba

Tjo!

Väcktes 07:20, latade mig ett tag och gick sen och handlade frukost, och spelade sen i princip resten av dagen innan jag åkte till jobbet.

Hände inte så mycket at work. Ska snart spela en stund och sen försöka lägga mig i tid, börjar kl. 08:00 imorgon. Fördelen med att jobba lunch är att jag är ledig imorgon kväll!


Alldeless för trött för att skriva mer just nu =/

Ha det!



Frukost - inga konstigheter

KP var för kort, fick stå på drickaback

Lökskalning..

Beta potatis

Bong



Grillad lammfilé

KPs skor är trasiga, så när vi ska städa så får hon knyta plastpåsar om dom för att inte bli dyngsur om fötterna.. ser roligt ut!

Kvällsmat på jobbet, skulle skippat oboyen =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0