ÖSK - Gefle - Olearys - Satin

Sådärja!

Skitkul dag igår, jag hann med att köpa ny tröja, mycket nöjd, sen hem och äta "italienskt", träffa T, G och hanses bror på Olearys, vidare ner till Behrn Arena för att kolla på ÖSK - Gefle. Det blev 1-1 i en okey match, runt 8 000 på läktarna. Domaren var sådär, precis när ÖSK skulle slå sin hörna så blåste han av matchen =/

Träffade lite trevliga människor på fotbollen, bland annat Julia, Elias & Linda, och Rickard!
Teresia tyckte att det var kallt att gå på fotboll och bävade sig inför vintern.

Vi gick vidare till olearys, sen en sväng till Satin där vi hade trevligt!

Lunch
Ny tröja

Såg inte vad det stod på banderollen..
Norra läktaren


Mycket folk på västra stå!
Matchen precis avblåst. Förvirring

wtf?



Vakten blev suris för att jag fotade ute på gatan och portade mig från satin, haha! Muppen till höger sa att det var olagligt att fota (skitsnack)
Vakten blev suris för att jag fotade ute på gatan och portade mig från satin, haha! Muppen till höger i vit jacka sa att det var "olagligt att fota" (skitsnack). "Pick of the week", grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0