Uppföljning på abuse II

I fredags pratade jag ju som skrivet med abuse-avdelningen på comhem. http://nilsis.blogg.se/2011/july/abuse.html
Dom skulle "låsa upp" internet.
I söndags var det fortfarande lika sirapssegt. Jag använde deras formulär på deras hemsida och undrade vad som inte händer och eftersom jag tjurat till så undrade jag varför dom inte meddelat mig, och vad som kommer ske med prisjusteringen då dom ju inte levererat det jag betalat för. Inget svar.

Idag mailade jag till deras kundtjänst på deras mail [email protected] (den stod under deras kundservice-flik, och adressen låter ju som gjord för ändamålet!)  ...och fick ett mail tillbaka att jag skulle använda deras formulär på hemsidan.

Jag har alltid varit nöjd med deras leverans av internet, men deras kundtjänst lämnar en hel del i övrigt att önska.
Ungefär som att ha med kommun att göra.

Jag kollar av nätet och på wikipedia står följande:
"Företaget ägdes ursprungligen av televerket." Aha, det har varit statligt. Ränderna går aldrig ur..

Vidare står det på wiki att:
"Com Hem har tidigare utmärkt sig för att ha extremt långa väntetider på kundservice." 'nuff said.

Läser man sen på http://www.reco.se/com-hem-ab så är kritiken massiv.

Håhåjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0