Picks från helgen och dagen!

Jag var grymt trött i morse när jag gick upp. Var nästan sugen på att ta lite extra sovmorgon och låta köksmästaren ringa och väcka mig runt 08:30, men gick upp och åkte till jobbet.


Det gick bra på jobbet, hände inget utöver det vanliga.


Nu har dom slutat riva och börjat bygga i mitt badrum - gjutit nytt golv har dom gjort. Dessutom har jag valt hurvida jag ska ha badkar eller dusch och vad för färgsättningen jag vill ha. Tog badkar och nån grå färg. Hoppas det blir snyggt.

Ikväll har jag inget planerat, slappa och kolla på tv blir det nog.


Avslutar med lite picks från helgen och dagen!




Fredag:
Klassiker. Lappen i trappgången

Buffé












Måndag:
Frukost

Skiva kött


En jäkla massa skagenröra!

Björn och praktikanten rullar pannbiff

Skala lök..

Kokat pasta

Personalmat

Fikabuffé



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0