Trasig mobil - Cannabissmugglare - bilder..

Igår kväll jobbade jag.
Snackade med mamma i mobiltelefonen, och skulle en stund senare skicka ett sms. Mobilen fungerade, men displayen var svart. Jäkla skit. Gillade den mobilen, säkert 30% som sett den har sagt: "Har du en tjejtelefon?", alt. "har du en rosa mobil..?" Och ja, det hade jag..

Åkte till siba direkt på morgonen och köpte en ny mobiltelefon.
Hade helst velat ha en likadan som jag hade förut, men dom hade inga hemma så det fick bli en annan mobil, dock av samma fabrikat.


Sen åkte jag hem och dumpade mobilen och for sen till ica maxi för att handla lite inför kvällen.
Tokregnade.. Men längtar till ikväll. Resten av dagen ska jag fortsätta tvätta, städa (byggdamm överallt) och förbereda maten inför kvällen.


En fågel kvittrade i mitt öra att en A. Mohammed i Örebro syrianska IF tog med sig mer än låda hof över gränsen från Danmark..

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1411232&wpa=lokal-fotbollsprofil-greps-med-fyra-kilo-cannabis


Nu ska jag skynda vidare!


Ha det!

Jobbet..

Var godare än det ser ut

Lite kött att skiva upp...

Kvällens uppställning: Lasagne..

Gammal mb

Ny mb


Attis är hemma!

Snickarna har skitat ner rejält..

Tribute till gamla mobilen!









Lite gamla bilder jag förde över från "den rosa"















Kommentarer
Postat av: marre

HALLÅ? skicka över lite lasagne till mig också... min favo ju.

2008-11-15 @ 07:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0