Jobb - inflyttningsfest - kanelbullens dag

Såja!

Hm, har inte hänt så mycket. Felanmälde min frys i början av veckan, och i torsdags kom fastighetsskötaren och en karl från en vitvarufirma med ny.
Gubben från företaget som levererade kylen och frysen sa att det inte var så konstigt att den var så pass kall eftersom knappen för infrysning var intryckt.. kunde ju inte jag veta. Men jag fick nya vitvaror iaf.

Jobbade igår, hände inget särskilt, Danne och Marie kom förbi och lunchade. Roligt!


Och på kvällen hade Nettan inflyttningsfest. Innan jag cyklade dit så åkte jag hem till Sofi och Jocke och tittade på deras lägenhet. Väldigt fin och grymt bra läge! Trevligt.

Dom andra från Nettans fest drog på krogen vid 00-tiden, men jag drog hem till mig med Ellinor och Jenny och vi pratade sen så åkte dom efter en stund. Också trevligt.


Idag har jag inga särskilda planer, ska städa och "ta hand" om mina blommor. Blev mobbad för blommorna igår :(


Mamma fick nys om att min dammsugare pajat också. Hon ringde och frågade om hon skulle komma förbi med sin. "-Mja" svarade jag. Och så frågade hon hur längesen det var jag dammsög... "-ett tag sen.." sa jag..
Kanelbullens dag idag, så jag köpte med två kanelbullar idag från malins hembageri så vi kan fika, morsan och jag.


Ska ta en cykeltur med Attis också, och ikväll ska jag nog försöka spela en hel del!


Gammal kyl+frys

Ny

Frukost på jobbet

Björn gör rent fritösen

Resultat från onlinematch i call of duty 4:
Bäst: Niclas - Sweden! Kills: 52. Deaths: 11. Kungligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0