Mariebergs centrum!

Imorse när jag skulle tvätta så struntade jag i att ställa alarma på mobilen med tanke på att byggjobbarna ändå väcker mig med sitt oväsen. Men inte idag, så jag vaknade skitsent och hann bara med att tvätta 1 maskin tvätt! Typiskt.

Åt sen frukost och hämtade Teresia uppe på stan och vi åkte till Mariebergs centrum. Vi mumsade McDonalds, Jag handlade nya gardiner, ett par vita snygga umbro-skor och en taklampa till vardagsrummet.
Vi åkte förbi syrran som jobbar där ute och sa hej, sen körde jag hem T till sig och sen direkt hem till mig där jag satte upp lampa och gardiner. Blev bra!

Skulle köpa en tröja också, men orkade inte leta, sticker nog upp på stan och handlar det imorgon, lördag.


Nu ska jag iväg en sväng med T!


Ses =)





Donkan

Jag, som faktiskt är gammal hockeyspelare, var såklart tvungen att känna lite på klubborna!



Testar skor



Teresia hittade en tv-bänk hon skulle köpa









Vardagsrum före:

Efter:

Nya skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0