Osexigt arbetspass - sms - booooring


Gårdagskvällen bjöd på arbete.

Och idag onsdag så jobbade jag 11-23.30. Osexigt pass.
Mycket att göra idag också. Imorgon: 14-22. Fredag: 8-16.
Helgen är jag ledig, har inte planerat in någonting ännu, ska börja fundera under fredagen vad jag vill göra =)


Sms jag fick idag från morsan (som ju har min hund Attis medans dom rustar här): "Atletico är en riktig vakthund, hon låg i våran säng när hon började morra som bara den.
När jag gick dit så såg jag inget, men sen så såg jag en liten ekorre som satt och åt på något på våran höga stubbe. Kram mamma
."
Skönt att höra att Attis håller ställningarna på landet! Ekorrarna ska f*n inte sitta och ta sig ton på attis område, haha! Sjukt bra hörsel hunden har, höra en ekorre som sitter ute och äter!


Annars har inget varken roligt eller tråkigt hänt. Så det finns inget att skriva så jag postar bilder istället.


Tisdag:

Anka..eld..

Personalmat: Biff med ris. Mkt gott.

Ellinor

Dessert

Me!


Onsdag:
Lunch: Äpple med loka. Jättegoda äpplen, måste ta reda på vad för sort det är.

Grunden till grönpepparsås.

Middag: Biff lindström med sky och kokt potaits. Loka päron till. Riktigt gott!

Bongar =)

Me!

Städning av kök.

Beta potatis

Kvällsmat

Mitt badrum. Verkar inte hända så mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0