Lördag 13/9 -08

Hmm..

Trött i morse, men vaknade till liv ganska snart efter att jag kommit till jobbet och fått i mig lite kaffe och frukost och snackat lite skit med Jocke.
Dagens var korvstroganoff med ris och laxfilé med kokt potatis och romsås.

Hörde torraste gubb-skämtet på radion idag. "Ring så spelar vi" tror jag det var (man vinner iaf en jävla kartbok om man svarar rätt på frågan man får, idag frågade dom ungefär vad det var för handling med bild man ibland behövde om man reste utomlands - ni förstår nivån, dom kan ju för fan ge bort kartboken istället för att ställa frågor på pellejönsnivå) och en karl ringde in och programlederskan frågade lite allmänt vad han sysslade med och på intressen så svarade han dans. "-Hur går det då?" undrade hon. "-Jodå, två steg framåt och ett bakåt!" svarade han med lustig ton. Alltså lite dubbelmening i svaret. Så jävfla torrt. Kärringen kved såklart av skratt.


Det rullade på på jobbet och dagen gick faktiskt rätt snabbt, och klockan 18 så drog jag hem, duschade och satte mig framför datorn för att försöka få mitt msn att fungera, men till ingen nytta.


Ska inte göra något speciellt ikväll, spela CoD4 och ta det lungt, känner mig inte på humör för någonting alls, och ska nog försöka gå och lägga mig rätt tidigt (innan kl. 02 alltså). Börjar jobba kl. 13 imorgon, skönt med sovmorgon!


Ska skicka iväg ett sms till Larch också, har inte hört av honom på ett par veckor och inte sett till han på msn heller. Han kanske har fullt upp med att jobba och lära sig prata göteborgska? Integrera sig ordentligt alltså? Bara han inte börjar klä sig i stickad tröja, bära skinnväst och en sån där liten marinblå saltkråkankeps med guldfärgade reptampar frampå och hålla på Gais..


Kallt ute nu förresten, snart är nog första frostnatten här!


Ha det!



Frukost
Jocke
Emelie

Butcher..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lars kommer aldrig bli gaisare oavsett hur länge han bor här, det enda laget han kommer byta till är Änglarna... precis som sin flicka.

2008-09-14 @ 16:22:17
URL: http://yayas.blogg.se/
Postat av: Calle

Kul med din blogg,

2008-09-14 @ 23:07:30
Postat av: Nico

Larch kommer vare sig bli Gaisare eller IFKare, han är redan ÖSKare =)

2008-09-16 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0