Bilder..

Gårdagskvällen spenderades hemma trots planer på utgång. Jag var helt enkelt allt för trött. Jag mötte upp Michaela vid kinesen i kvarteret, Jinjin, och vi tog med mat hem och käkade framför tvn. 
Jag gick och la mig för att "vila" i sängen vid 23-tiden men somnade hejdlöst. Michela trodde jag blivit sjuk när hon försökte väcka mig vilket inte gick.

Vaknade vid 6 imorse, åt frukost med Michaela innan hon for till sitt jobb.
Idag ska jag städa, åka till willys och handla hundmat till Attis, och sen åka till jobbet vid 17-tiden. Jag är ju igentligen ledig helger, men ikväll är det mycket på jobbet och jag har inte lyckats få in nån extra.

Ikväll är det även schlager. Jag tror på Måns, Emd, Molly, eller Sarah.



 

JinJins hemsida är förresten något lite extra:

Under "special erbjudanden" står: "Vi funderar just nu på nyheter, den här sidan kommer att uppdateras
Välkomna att ha koll på våra sidan
" så har det stått dom senaste två åren ungefär.


På startsidan finns en bild med undertexten: "Bild på ett bord, taget efter stängningstid." Taget efter stägningstid..? Märklig information, har folk i så stor omfattning ifrågasatt när bilden är tagen att dom känt sig nödgade att berätta det?

I menyn har dom en förklaring om rätterna:

"Fisk o. skaldjursoppa m. chili, vitlök, ketchup".

"Wokade grönsaker o. tofu. stark el. inte"


"Stekt nudlar / ris m. kyckling o. räkor. gott"


"Friterad biff lagad m. chili. Biff är friterad m. potatismjöl utanför."

http://www.jinjin.nu/



Hittade lite bilder från senaste dagarna..

Attis i Örebro Hockey-halsduk!

Nån kvällsmat. Våffelmacka!


Jag gör lasagne, Michaela bakar bröd..



Hemmamatch: Örebro - Enköping



Spelarna tackar publiken

Middag: Pitabröd med kyckling..

Gprdagens middag.. Jinjin

Lördagsfrukost

Michaela kastade en falukorvsbit till Attis som hon lyckades fånga i luften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0