Pix

Så, tid att blogga igen! Fått några kommentarer om att jag legat på latsidan med det senaste tiden, dels på jobbet och så sent som i morse när jag var på morgonpromenad med Attis strax innan kl. 07 så mötte jag min vän Klatten som var på väg till arbetet, även han påpekade det.


Har inte hänt så mycket, varit på hockey, käkat tacos, jobbat, osv osv. Attis har börjat sno saker som ligger uppe på borde och dylikt, häromdagen så åt hon upp 7 eller om det var 8 äpplen och päron. På en dag..


Imorgon åker jag till Enköping. Örebro Hockey har match, totalt 7 bussar med supportrar lämnar Örebro runt lunchtid för att åka dit. Kommer förmodligen bli kul!


Glenn efter att vi varit på Clarion!

BK!


Dyraste gurka jag någonsin sett..

Rebecka sliter hårt!

Band på Olearys. Stenhårt att spela i klassisk ÖIK-tröja.



Kollat på Saw 5! Saw-filmerna är lätt värda att kolla på!

Äppelpaj till..

Rensade ur skafferiet. Äldsta grejerna gick ut -06.. =/

Tomat-märket Mutti har recept inne i en av sina pappförpackningar. "Stora räkor i Mutti-sås".. låter "sådär"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0