Bilder från senaste veckorna!


Försökte laga en cykelslang. Kom sen på; vad fan ska det vara bra för? Bättre att köpa helt ny slang för 30:- än att ägna 45 minuter att försöka laga ett hål och det enda man får ut är att man blir skitig, svettig, oxtokig och som grädde på moset så går slang-j*veln sönder när man sätter tillbaka den. Kommer aldrig mer laga en slang.

Pannkakor

Falukorv med makaroner och parmesanost

Attis tittar på tv, roomservice eller vad det heter med dom där två karlarna med hundar. Attis ligger lite för nära tvn tycker jag.

Plocktallrik! Kung!

Wok med biff

Köttbullar med mos, wok, s&k, och parmesan. Det ni!

Kycklinggryta med kokosmjölk

Tacos!

Lasagne!

Pippi var här en helg!

Pippi larvar sig.

Mickan lagade pasta med.. tonfisk.. ingen favorit..

Pippi



Taco igen

Lax med romsås

Fläsknoisette med stekt potatis och rödvinssås. Fiint!

Falukorv med stekt potatis..

Idag köpte jag med mig lunch från min hua i vasastan. Var uppe på stan och ville köpa med mig kinamat som lunch. Var på järntorget, så jag gick till sweet chili. Dom hade inte öppet trots att dom borde det enligt öppetider-lappen. Struntade i dom och stegade 20 meter till det där kinastället på hörnet (som hette restaurang Maxim va? för 10-12 år sen). Dom hade stängt för renovering.. kom och tänka på en kinakrog i vasastan, ett konstigt ställe med gardiner och galler för fönstrena..
Jag hade min första lägenhet i vasastan och åt där då ibland. Nu var det dags igen, 10 år senare!
Stegade in och det såg precis likadant ut! Samma kina-tant i kjol och vit blus, haha. Men det smakade ok, vårrulle och 4 små rätter köpte jag med mig, 136:-. Billigt. Och maten hade räckt till 2 personer.

Jävla snyggt garnerat med gurkan!





Imorgon är det match i hockeyallsvenskan borta mot Bofors IK. Örebros första match sen dom tog sig upp i allsvenskan igen. Jag ska åka dit med förhoppningsvis 5-700 örebroare! Örebro mot Bofors är klassisk hatmatch och stämningen har alltid varit hätsk mellan lagen och supportrarna. Boforsarna har självklart aldrig haft något att säga till om.

Lite gamla bilder från Karlskoga när Bofors mött Örebro 2003 kanske:

Micke, Tomas och Mange blir visiterade innan ingång:

På väg till arenan

Micke hetsar boforsarna lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0