Varning för valpar!


Idag var jag och sambon och tittade på valpar! 9 stycken supersöta rottweilervalpar. Vi har bestämt oss för att köpa en tik, Charlie ska den heta!

Vi har pratat om det länge, men nu när jag får nytt jobb så kommer jag och sambon ha semester i rad, dvs jag har först och sen när jag börjar jobba så har hon semester, vilket ger flera veckor hemma med valpen vilket behövs. Kommer bli en grym resa!

Charlie, 5 veckor!



Charlie!

Mamman med valpar







Charlie ligger tryggt









Charlie!

Charlie tittar på när kullsyskon försöker bita sin mor i svansen







Lilla Charlie vaktar dörren. Sover dock på sin post.. Så oerhört liten och söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0