Cykling


Det blev en bra cykeltur idag, 1.3 mil. Har tränat i en månad nu kontinuerligt, känns bra! Och -6 kg, otroligt =)
Här är karta hur jag cyklade idag.




Jag har ett program på min iphone där jag kan se vädret var helst i värden. Brukar kolla det lokala vädret, och om det är dåligt så har jag lagt in så jag kan kolla vädret i Haparanda. Dom har ALLTID sämre väder än här, kan vara skönt att kolla på om man tycker det blåser snålt på närkeslätten. En slags spin-off på "barnen i afrika".
"Du tycker det är kallt? Tänk på barnen i Haparanda!"



Kommentarer
Postat av: Klatten

Är planen att ta skidorna till köket är väl nästan haparandavädret bättre?!?

2011-11-11 @ 22:03:27
Postat av: Niclas

Naturligtvis. Jag vill igentligen inte alls ha en iskall vinter och så att säga "tvingas" ta skidorna till jobbet. Helst skulle jag ha barmark i stan och snö utanför stadsgränsen.

Gärna snö, men inte i min stad. Som med vargen.

2011-11-12 @ 16:58:49
URL: http://nilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0