Sätta det i skyltfönstret!

Jag tog en långpromenad på stan idag. Kollade skyltfönster. Känner sig som en idiot när man går och slöglor in och upptäcker att det sitter folk innanför rutan till fiket och tittar tillbaka.

Iaf, bar ut mot norrcity. Det finns lite sjaskiga affärer där. Mobilfotade lite av prylarna. Ville inte fota för mycket, om nån som känner mig cyklar förbi är det ju svårt att förklara varför man plåtar eländet. "jaha, där står Niclas och planerar sin nästa inköpsrunda"




Så otroligt fult


"törsta hjälpen". Fattar ingenting, vadå "törsta hjälpen"?!

Såna här skepp hade flera butiker i fönstret

Vilken skitskylt, en gata mitt i stan får väl hundar gå på hur mycket dom vill. Trams.
Undrar vem som satt upp den, och om vem som helst kan sätta upp såna där hur som helst.

Den där hästen..


Det här är också en helt otrolig produkt. Den här butiken hade dessutom flera olika modeller. Vem handlar såna där?


Det värsta exempel på katastrofframtoning har nog den här munkvagnen som jag plåtade på järntorget i höstas.
Kommentarer överflödiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0