Bilder från flytten

 Har inte haft tid att skriva nåt senaste tiden, flyttade ju i fredags, och har haft fullt upp med att packa upp, sälja lite grejer, köpa nya, och så vidare, men lite bilder har jag tagit.
 
Kök
 Hall
 Frukost på java på flyttdagen
 
 Attis Fick ha trappen ett tag. Gick i 5 minuter, hon hatar det.
 Gamla lägenheten innan flyttgubbarna kom
 
 
 
 Lunch på Ingeborgs, energipåfyllning medans jag packade upp
 
 Segways som övningskörde på Kungsgatan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Beställt nytt köksbord, blev ett sånt här!
 
 
 
 Vi har grovsopsinsamling i ett soprum här i BRF:en. Längst upp låg ett bunde kassetband med bland annat den här. Roligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Nya nattduksbord då dom andra bar för breda.
 Ny tv-möbel till sovrummet.
 
 Det är bättre planderade eluttag och tv/internetuttag här vilket gav mig en mängd skarvsladdar/antennsladdar över!
 Otroligt fint på morgonpromenaden
 
 
 
 
 
 
 Dagens lunch, biff, grönsaker och skysås
 
 
 
 
 
 Det var det hele,,
 
Det jag måste skaffa är:
Lampor och vänta in köksbordet, i övrigt är jag klar. Gardiner köpte jag idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fin lägenhet :)

Svar: Tack!
Niclas

2012-07-22 @ 11:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0