Bilder från stortorget i lördags

Laget - ÖHK   och supportrar firade örebros elitserieavancemang på stortorget i lördags. Jag kom 1 minut innan det började och hoppades väl på 2-300 man framför scenen men befarade att det i värsta fall skulle vara en handfull människor som kom för att tita. Jag fick fel, torget var fullsmockat, uppemot 15 000 människor var där och jag fick en usel position bredvid scenen. Men jag gjorde det bästa av situationen och smällde av några bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
Johan Wiklander
 
Grahns
 
Peter Andersson och Wiklander
 
 
 
 
 
 
 
Haha..
Marcus Weinstock
 
 
Bild från na. (tror jag)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja herregud vad folk!
Vi var uppe på fm å in på stadium å spanade in ett par byxor åt dottern.
När vi gick därifrån höll dom på o rigga på lastbilen o jag tänkte inte mer på det.
Sen mötte vi upp Jockes föräldrar, åt lunch, kollade lite till o bestämde mig för att dom på stadium blir bra.
När vi gick mot Stortorget på köpmansgatan så undrade vi vart allt liv kom ifrån...då minns jag att du lagt upp något på fejjan, jag klickade snabbt in där å såg då vad som skulle möta oss, 15.000 människor skulle vi trängas förbi, typ.
Jisses!!!

2013-04-07 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0