Internetstrul

Jag har haft problem med internet senaste veckorna, men u funkar det så lägger ut lite bilder. Ska försöka få upp bilder från gårdagens träningsmatch i hocket mellan Örebro och AIK  också.
 
Fotade en övergiven golfbana på gustavsviksrakan. Det är inte många år sedan den var igång, minns att det var folk där och spelade. Om jag inte minns fel så var det dom boende i den stora villan bakom golfbanan som rustade upp och drev den för 10-15 år sedan. Sen hände väl nåt och den förföll, nu är det typ skog där, och banans träkanter har ramlat bort och börjat förmultna, bänkarna har fått träd igenom sig och lyktstolparna lyser ej längre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
CV-området
 
Sånt här intresserar mig alltid, vad som finns där inne, Men jag hade ingen ficklampa, får åka dit någon annan gång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0