Medeltidsmarknad i Wadköping 2013

Idag var jag på medeltidsmarknaden i Wadköping och fotade. Kanonväder och riktigt mycket folk!
Här är bilder från när jag var där 2011 http://nilsis.blogg.se/2011/june/medeltidsmassa-i-vadkoping-2011.html
Det är alltid kul att fota på marknader, det är ingen som bryr sig om att man tar kort, och det är väldigt bra träning, särskilt nu när jag har nytt objektiv och måste "lära känna" det och vissa inställningar som passar det. 
 
Räkbåten Lagerbjelke
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nåt slags gevär som laddades med krut. Small högt som en knallskott som brukar kastas runt fotbollsmatcher.

PRECIS när krutet antänds
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Höna
 
 
 
 
 
 
 
 

"En dag ska jag byta ut min plasthjälm mot EN RIKTIG HJÄLM!"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0