Bilder från hindersmässan 2012

Blev en tur idag på hindersmässan, fotade lite "med vänster hand".
Och på kvällen var jag på East/West shushi och åt, käkade friterad softshellkrabba som förrätt, och grillmenyn med oxfilé, lamm och kyckling till varmrätt. Gott.
Noterade att dom flesta restauranger med asiatisk mat som jag besökt har rätt blenda desserter, förrätt/varmrätt är ofta bra, och kan vara avancerade, medans desderterna ofta är glass eller sorbet. Lite kvar på friterad banan-stadiet.

Bilder från hindesmässan 2011:

http://nilsis.blogg.se/2011/january/bilder-fran-hindersmassan-2011-del-ii.html

http://nilsis.blogg.se/2011/january/utkast-jan-28-2011.html

Stortorget, ett myller.







Nygatan/storgatan


Jag köpte brända mandlar. Gör alltid det. Köpte även raggsockor, och saft. Mandlarna fick jag i strut och saften i patentkorksflaska. Marknader håller kvar vid det gamla stuket,  det är tyg på locken på syltburkarna, osv.








Vild-Hasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0