..and that's that

Så..


Måndagen avklarad. Jobbade och åkte sen hem och träffade M, och även Attis är hemma nu!
Vi åt mackor på kvällskvisten, jag våffelmackor och M varma mackor.
Pratade lite med några på jobbet och dom hade aldrig hört talas om våffelmackor! Toast, visst, men inte våffelmackor. Trodde det var allmänt känt! En gång jobbade jag med en tjej som sylt i filen var främmande för =) (våffelmackor är som toast fast man krö dom i våffeljärnet istället. Mycket krispigare och godare).


Idag åt jag naturligtvis frukost och jobbade sen. Jag skulle hälla av 45 liter rätt krämig kokande soltorkad tomatsås och fick en skvätt på rigfingret. Blev ett skitfult vitt brännmärke omedelbart! Krämiga såser känns alltid varmare än exempelvis sky att få på sig =/


Jenny hade kommit hem från Thailand och var riktigt brun!


Åkte iaf hem efter jobbet och tog en långpromenad med Attis i den friska luften, mycket skönt.

Nu ska jag inte göra nåt speciellt, spela lite och kolla på en film, Felon, jag hyrde igår. Hoppas den är bra.

Imorgon börjar jag nog 14, ska försöka hinna upp på stan innan och handla ett par nya skor. Lutar åt ett par Nike i basketmodell.





Jag och en av diskarna, Feran

Våffelmacka!





Dagens personalmat





Fil, jordgubbssylt & knäckebröd

Inköpslista.. smart att alltid ha liggandes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0