Far Cry II - Attis - Måndag

Vaknade sent och gick på morgonpromenad med Attis. Läste sen nyheter och tog sen en längre promenad med Attis igen. Nu ska jag strax åka till jobbbet..

Musiktips:  Aldrig hört bandet förut, brukar inte ens lyssna på sån här musik men låten är grym!
Summoning - Marching Homewards
http://se.youtube.com/watch?v=iUepWH3xf4I

Ha det.

Promenad

Bild från igår när jag spelade Far Cry II. Jag åkte på en väg där det stod en bil som kört på en zebra (till vänster i bild)). Jag stannade för att se hur det såg ut, och blev då beskjuten från byn nedanför. Som tur var så hade jag en pistol som skjuter ett skott som sätter eld på det den träffar, så jag satte eld på byn från säkert håll med den och pricksköt dom som försökte fly elden med mitt gevär. Far cry II har fina miljöer, men är rätt trist faktiskt.

Gammal bild på Attis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0