Onsdag - Fredag

Så, veckan har rullat på. Inget särskilt har hänt.


Jag var ledig idag fredag, och mamma var här och hämtade min hund.
Drog sen upp på stan för att leta jacka och skor. Ville ju ha ett par nike basketskor, men hittade inga. Däremot en jacka, en enkel svart. Mycket nöjd.

Passade även på att tvätta medan jag var ledig, och for en sväng till ica maxi.

Ikväll har jag tittat på tv och spelat. Skulle ha packat också, men orkade inte.


Imorgon drar jag på kryssning! 24-timmars! Bussen till Stockholm går 11:40 (tror jag) så det gäller att komma upp i tid. Ska bli roligt, jag har inte varit på kryssning sen jag var liten och var på något fotbollsläger på Åland. Och då var det väl ingen regelrätt kryssning av det slag jag ska på nu. Jag tar med kameran, lovar ett riktigt mustigt bildinlägg på söndag/måndag!



Wallenbergare

Slog vad med Björn. Skulle vilDsvinet sälja mer än 10 portioner så skulle han bjuda på tårta. Sålde 30.

Pannbiff



Tårtan

Skorna har gjort sitt. Jag kastade dom, får skaffa nya på måndag.

Köpte en bilbana! Men loop 2 blev för svår, så jag fick bygga om den.

Ny jacka!

Nyklippt. Frisören vräkte i klibbigt vax..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0