Väckt II - Metallica - Gn'R

Fantastiskt! Strax efter kl. 07:00 så börjar min mobils sms-ljud pipa flera gånger i rad.
Comviq säger god morgon genom en rad märkliga sms om att uppdateringarna är klara att installera. Häromdagen så skickade dom ett sms efter kl. 23:00. Varför skickar dom sms kockan 7 på morgonen?
Dom måste ju kunna ställa in så att alla utskick går ut kl. 13:00?! (mobilen är på utifall nåt viktigt händer och jag behöver nås).

Hur som, igår 14-22 jobbade jag, var rätt lungt och inget särskilt hände. Hade stormöte 14:30 med lite genomgång av ekonomin, framtiden, osv.


Idag ska jag spela lite, sen jobba 14-23:30..


Musiktips: Guns N Roses - November rain. Fantastiskt bra låt! Även om jag själv gillade Metallica bättre då det begav sig i början av 90-talet, tack vare Klatten som spelade Metallica flitigt.
Uppfattade inte alls Gn´R som bra då. Fortfarande tycker jag att Metallica är bättre över lag och deras 80-talsplattor är bra allihopa. Sen bar det utför, The black Album från -91(?) som väldigt många som har nån uppfattning om Metallica tycker är deras bästa skiva ser jag inte alls storheten i.
Guns: http://se.youtube.com/watch?v=f8ARpGUX1w4

Torsdag:



Städa kylar..

Middag..

Gästfoto: Nån i servicen lånade kameran.. :


Idag:
Vid mina 3 senaste besök på maxi har Stureosten varit slut. Fick köpa prästost nu för att ö.h.t ha ost hemma..  Äggen köpte jag av en på jobbet, "hemodlade" av dennes höns.

Min kaffebryggare har ett vrede så jag kan ställa in hur starkt kaffet ska bli. Jag kan ju tycka att det är bättre att reglera det via mängden kaffepulver man har i..

Kommentarer
Postat av: Figge

Nu vt jag vad jag ska läsa...



Hade gött gubben

2008-12-05 @ 20:21:04
URL: http://www.kubanerna.se
Postat av: N

Tja Figge! Det gör du rätt i!

2008-12-08 @ 14:00:15
URL: http://nilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0