Taco - jobb - Far Cry II - ÖSK - Pizza hut - bilder

Lördagen: Arbete 8-18 och sen mysig taco- och filmkväll. Vi såg ironman, men orkade inte se klart hela.. Tacos var grymt gott, länge sen jag åt det senast!


Söndagen: Jobba 13-23:30. Hände ju inte så jättemycket..


Far cry II har släppts nu. Far cry I är ju ett av mina favoritspel, så jag måste ju såklart köpa tvåan. Kollade dock recensionen på na-webtv och det ser ut som att vapnena inte har något punkt som visar var man siktar. Sånt gillar jag inte utan jag vill se exakt var jag siktar,
Men det vänjer jag mig kanske vid, miljöerna i spelat ska tydligen vara i världsklass, man kan skjuta av grenar på träd, vädret ändras, osv.

Här är en film från 4 år gammla Far Cry I: http://se.youtube.com/watch?v=I6rwTQN8kbI

Här är en film från Far Cry II: http://se.youtube.com/watch?v=VFomRvJ_u60


Ikväll ska jag och Glenn gå på pizza huts invigning. Blir nog skojigt. Längesen det fanns pizza hut i Örebro, fanns som mest 3 stycken, om ni minns? I hellas lokaler, där max marieberg är nu (dom delade lokal med Clock!) och max lokal ute vid Eurostop. Men det är väl 10 år sedan, så det är ju dags för come back!


Nån det inte är dags för come back för är Nalle Johansson, legendarisk ÖIK-spelare och före detta NHL-proffs som just nu är med och rustar min lägenhet.

ÖSK slutade på en 7:de plats i årets allsvenska. Helt okey placering. Ser verkligen fram mot nästa säsong!


Nu ska jag käka frukost, ledig hela dagen!


Ha det!




Bilder:

Lördag:
Frukost

Till currysås

Ugnsrostades

Parmesan

Lunch





Middag

Kvällsmat: Tacos!




Söndag:
Glenn gör rent ugnarna





Middag

Lax & lamm

Oxfilé

LSK skulle komma och äta efter matchen, vi tippade lite innan. Grattis Glenn..

Wok



Kvällsmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0