Läsarrekord - Attis fyllde 7 år! - Film - Stan

Gårdagen bestod av arbete 8-16. Inget anmärkningsvärt hände, direkt.


Kvällen bestod av filmtittande med trevligt sällskap. Filmen, "Det sista offret" med Uma Thurman var bland dom sämsta filmer jag någonsin sett. Hoppade fram och tillbaka i huvudrollinnehavarens ungdom och nutid utan något som helst sammanhang! Ett överkorsat N av 5 möjliga. Filmen kan sorteras i samma slaskhink som skitfilmen 10.000 B.C.


Tidigare på eftermiddagen sålde jag min vespa. Tjitjing!


Idag åts det frukost och sen upp på stan med sällskap, jag skulle handla jeans, tröja, mat, datamus, parfym och liknande, men fick bara med mig parfym och en ny datamus. Musen kommer med säkerhet göra mig till en ÄNNU bättre Call of duty-spelare, så passa er, online-commies!


Resten av dagen ska jag tvätta, åka och handla lite, och sen laga mat och titta film ikväll. Nice!


Min hund fyllde 7 år igår och firade med kamrat Pippi ute hos morsan. Kokt potatis och lever stod på menyn. Dom roar sig kungligt, dom små! Leve Attis!


Hade läsarrekord på min blogg igår, hoppas schulmantöntarna känner flåset i nacken :D


Låttips får bli gammal punk: http://se.youtube.com/watch?v=KdxUsoJ3Xfk

Pix

Tisdag:

Hummerskal till hummersky

Frukost

Kotlettrad före ugnstekning:

Efter:

Fin dill!

Såskokning

Praktikant-Tomas fixar med hummerskyn



Personalmat - kotlettrad med rödvinssås, myntacreme och potatis

Fikabuffé



Stilstudie i mjölupphällning:








Idag:
Fahrenheit. 700:-. Använt i princip samma parfym i nog 10 år =)

Ny datamus

Inbjudan. Ska bli kul

Skitfilm


Attis & Pippi-special!

Attis kanske 9 veckor, Pippi nåt halvår äldre:

Pippi





Attis!



Patrullerar skogen



Vaktar grinden vid lantstället. Skönaste utsikten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0