Första oktober

Hej..

Gårdagen bestod att att Sandra var här och fikade. Rätt var det var så ringde det på dörren, det var en kille från bostadsbolaget. Jag felanmälde min frys då den ständigt är kallare än 30-, och inte går att höja, och det var i det ärendet han kom. Han ringde direkt och beställde en ny kyl och frys efter att ha tittat lite på min nuvarande uppsättning. Nice. Sen åkte jag till jobbet. Thats it, inget mer hände igår.


Idag blev jag väckt att betongborrning strax efter klockan 8. Upp och ut med Attis och handlade frukostbröd när vi ändå var ute. Efter frukosten så tog vi en långpromenad, gick en sväng på norrcity.

Börjar jobba kl. 15 idag, så kommer inte hinna med så mycket mer idag.


Örebro möter som bekant Vita Hästen borta idag. Jag hoppas på 7-2 till Örebro. Tydligen rätt många örebro-supportrar som ska dit. Hade gärna åkt!


Skön film från norrköpingsmatchen hemma i måndags:
http://www.youtube.com/watch?v=O5ZUg39Usck&fmt=18

Ha det!


Min dammsugare är paj =/

op-kyrkan

Klotter på en bakgata i norrcity

Attis hittade en pinne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0