Frukost - T - Jobb - psykomördare?

Ahh..


Vaknade inte av att byggarna väckte mig utan vaknade av mig själv.
Bara det gjorde mig på gott humör, men jag kunde höra hur dom hacka med borren lite längre bort i huset. Haha, rätt åt dom andra boende i hyreslängan :D


Duschade, borstade till mig och gick till princess och handlade frukostbröd (malins stängt måndagar).
Princess bröd är icke bra, men snäppet över industribakat så det får duga.
Fattar inte varför dom inte bakar godare bröd när det bokstavligen är deras levebröd? Irriterande.
Jag har köpt bakelser där också när jag haft gäster och då har det varit nån slags fuskgrädde i som smakat som uppvispad lättmjölk..
Heja malins hembageri säger jag bara, imorgon är det öppet igen och jag kan lubba dit vid 12-tiden och säga god morgon i vanlig ordning :D


Ah, på vägen hem från konditoriet så fick jag ett sms från T, hon undrade om jag ville komma hem till henne, så  jag frukostade och tog sen hjulingen dit.
Hon lagade mat och jag slappade/halvsov på soffan, var rätt trött, undrar om hon märkte att jag slumrade till nån gång? :D

Hon lagade fiskpinnar med potatismos och åt, jag hade ju precis ätit frukost, remember?
Sen hej då, och jag for iväg till jobbet.


Det var mycket att göra, inte så vi satt i skiten med det kom mat hela tiden.
Hade pm på olika gäng, bland annat Degerfors IF som var och åt hos oss innan dom for till Behrn arena för att kolla på ÖSK -Helsingborgs IF (3-1 till Anrika SportKlubben). 33 pers var dom och åt biff med pommes och bea.
Våra fritöser klarar verkligen inte att flottyrkoka såna stora mängder pommes så det tog en jäkla tid att fixa pommes till alla eftersom fritösoljan blev kall =/
Sen kom ett PM som åt lamm med potatiskaka och honungssky, och det sista förbokade gänget åt buffé med lax och helstekt fläskfilé.


Jobbade klart, städade, duschade på jobbet, tankade fyrhjulingen och åkte hem. Hem till ett hem som hantverkaruslingarna inte låst efter sig!
Jag lämnade lägenheten vid 12-tiden-nånting på dagen, och kom hem 12 timmar senare.
Inte jag som glömt låsa efter mig, för dom hade plockat upp reklamen som kommit sen jag drog hemifrån.
Inte så bra kanske, inte för att jag förvarar mina dollarsbuntar i lägenheten, men jag har ju dator och lite andra smågrejer.
Plus att tänk OM det är nån i min lägenhet just nu? Jag har bara varit i hallen, köket och vardagsrummet där jag har datorn! Kanske ligger en psykomördare i min säng just nu, eller sitter två galningar vid bordet i min matsal? Jobbigt då, lär ju bli bråkigt om det är så :O


Nu ska jag spela och sen sova!


Bilder!!11ettone!

Regnigt norr. Kunde varit värre, bo typ i oxhagen och har regn skulle onekligen kännas som att ha dragit en nitlott :D (iaf för mig)

Frukost

T lagar mat

Middag jag åt på jobbet.. fil & jordgubbssylt. I kinda like it!

Grillat är godast! Eld är roligt. Ögonbryn och lugg är för töntar :D

Jocke - Disk

Jockes tjej Sofi -  Servis

Glenno

Jag gormade, skrek och pekade med hela handen. Tyvär var det ju bara jag kvar i köket, så jag fick städa upp själv =/

Kommentarer
Postat av: hej

ojojoj nu går det bra att hylla fram norr som nåt jävla fint område.hur fan kan du som bor i pelar husen säga att det är bättre än oxhagen..

2008-10-21 @ 13:13:55
Postat av: N

Javisst, jag tycker ju att norr är fint och trevligt, så därför skriver jag det. Jag bor dessutom inte i "pelar husen", du blandar nog ihop mig med nån annan.

2008-10-21 @ 13:51:52
URL: http://nilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0