Frukost - tvätta - jobba


Gick upp rätt tidigt idag och Sandra kom förbi på frukost. Sen tvättade jag min gamla vespa, hade fått låna ett batteriladdare av en gubbe som har garageplats bredvid mig, så nu fungerar elstarten igen på den. Använder aldrig vespan iofs.

Åkte sen till jobbet och det var rätt mycket att göra på kvällen. Sen hem, och nu ska jag strax lägga mig, börjar kl. 08:00 i morgon fredag och går på ledig helg kl. 16.
Ser verkligen fram mot helgen! Classic motor festival hålls i Örebro och det har jag tänkt besöka!


S

Vespa

Små tomater

Stora vitlökar

Danne kom förbi och hälsade på!

Satte praktikanten på att skala lök

Personalmat: Ärtsoppa med pannkakor, sylt, grädde. Mycket gott.

Wokgrönsaker

Nån drack för mycket kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0