Hot kitchen

Ja då..


Gårdagskvällen bestod i arbete med Glenn & KP. Det gick bra och hade roligt, lagade mat, sjöng och hade trevligt, hehe!
Kalle och Micke kom förbi och hälsade på också. Jag brände mig. Skönt..


Gick ut en snabb sväng på Frimis med G sen efter jobbet, rätt kul att titta på lite människor! Sen hem och sova.


Blev väckt tidigt i morse igen. Börjar tröttna rejält på det. Trött även på att inte ha något badrum!


idag ska jag jobba. Börjar kl. 16, och fram till dess så ska jag strax äta frukost, sen spela lite såklart. Trist väder ute. Funderar på att gå till George och klippa mig också, var ju nån månad sen jag gjorde det så det är dags igen.
Håller på att spara ut håret. Igen. Men det blir så fult om man låter det växa i nacken och på sidorna tycker jag, så där ber jag honom korta av.


Dagens aftonh*ran:

Citat:
"Enligt utredningen ska hon även ha planerat att avrätta sydkoreanska underrättelsetjänstemän med giftiga nudlar, men valde sedan att inte göra det."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3546039.ab

Research:
"Investigators also said she plotted to assassinate South Korean intelligence agents with poison needles, but did not carry out the plan."
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/asia/article4951122.ece

Aftonbladet tror, när dom skriver av en utländsk artikel, att "needles" betyder nudlar, när det istället betyder nålar..


Ikväll spelar jag in hells kitchen kanal 3 22:00 och "vad blir det för mat?" tv4+ 21:00.
Skulle även vilja spela in lyxfällan, men det krockar med "vad blir det för mat?", så jag får kolla det via nätet istället.


Bar-håkan - Frukt is the shit! http://www.youtube.com/watch?v=sAsp1PoHvsA



Jocke nyklippt




Anka.. fattade eld

Kvällsmat..



Min version av" källar-barn-källare"!

Dagens frukost. Kinda like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0