Jobbat helg - blivit frisk!

Hej!

Det har inte skett så mycket senaste dagarna. Frisk har jag blivit i alla fall, vilkt ju är skönt.


Jobbade helgen, och var ute på olearys en sväng i lördags. Nice.


Idag, min lediga dag, vaknade jag 07:30 av att en byggarbetare kom och skulle börja jobba i min lägenhet.
Så det var lika bra att gå upp. Tog en promenad här på norr och passade på att handla frukostbröd.

Åt frukost, spelade lite, sen iväg upp på stan och förbi Olearys och snacka lite med Danne. Sen vidare och handla lite mat, och i eftermiddags så kom Teresia förbi och vi lagade kyckling med ris och currysås.

Resten av kvällen ska jag spela call of duty och titta på "färgan" och "matakuten".


Min hall.. Indraperad av byggarna.

Badrummet..

Frukost i lördags

Min arbetsplats!

Kallskänken

Luckan



Disken

Lunch med Micke & Glenn



Danne

Lagar mat med T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0