Olearys - liveband - och så..

Såå..


Gårdagskvällen spenderades på Olearys med Glenn, hans bror och Teresia. Det var liveband, Fired up, och mycket folk, trevligt. Träffade även min barndomskamrat Klatten där!


Glenn drog vidare till Klaras och jag gick till pastabaren med Teresia, och träffade igen Klatten och hans tjej så jag satt och snackade med dom.


När jag gick hem så kom en tjej fram och frågade om hon fick ta sällskap med mig en bit på vägen, hon tyckte det kändes otryggt att gå själv. Det fick hon ju.


Idag har jag ingenting inplanerat, ska strax på morgonpromenad och då handla frukost, sen vet jag inte. Träffa T en stund blir det nog. Hemmakväll blir det förmodligen för min del, dataspel!
Just, ska tvätta också eftersom jag inte hann med att beta av så mycket tvätt igår..


Ha det =)




T hade mössa under hjälmen :D





Mycket folk!

The outstanding Rebecka!

Klatten!



2 bondare skulle såklart bryta arm.. =)

T i ett nötskal: sms, sms, sms, sms..



Klattens tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0