Sjuk - renovering - duscha i källaren - =/

Achtung!

Sov gott inatt, guld värt! Dock dålig idag också, har fått ont i ena örat också..
Ringde op-vårdcentral i morse, dom skulle ringa upp kl. 15.15 ca. Hoppas jag får komma dit imorgon och få medicin.

Mina alvedon tog slut så jag fick ge mig iväg till sjukhuset och handla nya. Har dessutom tvättat kuddar och täcken. Ska bli skönt att lägga sig i ikväll.

Fick ett fint sms av T igår: "Säg till om du behöver hjälp med nånting nu Nislis din sjukling :) " Snällt =)


Idag började dom riva ut mitt badrum. 3 karlar, fick inte så mycket gjort tyckte jag. Så nu får jag gå på toa och duscha i källaren.. jag frågade hur länge jag skulle ha det såhär och den ena gubben svarade om jag hade tur, 6 veckor! Om det var mycket fukt så skulle det kunna ta upp till 8-9 veckor! Fack!


Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, sitta inne och trycka förmodar jag. Skulle vara fint att sova middag, men vill ju kunna somna ikväll, och sover jag middag så minskar den chansen. Ska försöka få i mig frukosten också, har ingen vidare aptit - helt olikt mig som allom bekant!


När jag for runt nere i källaren och letade efter duschen så hittade jag ett ambulansleg! Hon på bilden såg trevlig ut, jag la ut det på blocket, 1800:-!
Nej då, jag gick upp till henne (hon bor i min trapp!) och la det i hennes brevlåda med en liten lapp där jag bad henne skärpa sig i sin hantering av sina av staten bekostade persedlar, nån jävla måtta får det vara!
Nej, nu ljög jag ingen, skrev bara att jag hittat den i cykelförådet och att om det inte var hennes så får hon skicka den till polisen.


Ha det!




Mitt badrum före

Efter: ..


Leg

Kommentarer
Postat av: Magda

Jasså, du bor granne med Moa du, du har rätt hon är en mycket trevlig tjej:)

2008-10-08 @ 23:20:30
Postat av: N

Kan tänka mig det :)

2008-10-10 @ 10:42:35
URL: http://nilsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0