Småbåtshamnen - Wadköping

Hej!


Dagen började med att jag hörde nån ropa i hallen. Elektrikern hade kommit, men eftersom jag inte vaknat av att han ringde på dörren så hade han öppnat med huvudnyckeln. Men jag har säkerhetskedja, så han fick inte upp dörren mer än en liten glipa. Jag öppnade åt karln och kröp ner i sängen igen och skickade ett sms till T om förfrågan om vi skulle äta frukost, och slötittade på tv fram tills att elektrikern bröt elen, då klev jag upp och åkte och hämtade Teresia.
Vi åt en fin grötfrukost med färskt bröd, kaffe till mig, och oboy till T.

Vi åkte sen iväg till småbåtshamnen och tittade på båtar, men det låg inte så många i hamn. Sen vidare till Wadköping för att kolla runt lite. Tycker Wadköping är överksattat.

Jäkligt skönt väder ute idag, blå himmel och lite blåsigt, höst!


Sen lämnade jag av T hemma hos sig, och nu ska jag alldeless strax åka till jobbet.




Småbåtshamnen

Wadköping

Tjuvröker, morgonfrilla :O







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0