Söndag


Hej!


Söndagen flöt på, och jag kom i tid till jobbet - inget strul med vintertiden här inte!


Jobbade och gick av kl. 18. Åkte och handlade lite och träffade sen Teresia.. vi åt korv, godis och spelade yatzy (otroligt tråkigt Teresia! fattade iofs inte reglerna..) och tittade sen lite på tv tills T drog. Resten av kvällen spelade jag lite, och gick och la mig rätt tidigt.


Idag (ledig) klev jag upp runt 08:30 och åkte och handlade lite tvättmedel och sånt, och for sen hem, duschade, och började tvätta. Har rätt så mycket tvätt att ta hand om idag, och måste även städa ordentligt, byggarna har ju släpat betong och skit genom min lägenhet, och det har blivit som ett lager grått damm överallt =/

Ha det!


Söndagsfrukost med Jocke



Lunch. Hoppade filen och åt panerad fisk med skagen OCH kåldolme =)

Purjolök

Till sky

Godis

Korv

Köpte såna där stora korvbröd. Goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0