Frukost - aftonh*ran - Call of duty 4!

Igår kväll så träffade jag T, vi tog en promenad och gick hem till mig och flummade lite, och efter ett tag somnade vi.


Vaknade i morse och gick ner och tvättade, låg i sängen och kollade lite på tv och pratade med T.
2 maskiner tvätt hanns med, efter att T vaknat åt vi sen frukost, runt 13-tiden, så det blev lite stressigt i och med att skulle börja jobba kl. 14. Men jag hann.


På jobbet var det jag och Glenn. Fick ett sms av Danne att jag skulle få en bock i svarta boken om jag inte dök upp på förpepp hos Olearys och sedan Frimis ikväll för öldrickeri och dans till Arvingarna! Fick ta den bocken =/

Åkte hem efter jobbet och tänkte nu spela lite Call of Duty 4!


Morgondagen är ledig för mig, ska "sova tills jag vaknar" och sen får jag se vad jag hittat på. Kanske ska till Rynningeviken med T?


Just ja, jag "avskyr" skitmedia som aftonbladet, ett utmärkt exempel varför är den här artikeln där artikelförfattaren skriver att en spelare satsade 200 000:- och vann 280 000:-. Enkel matematik ger vid handen att han då borde inkassera 480 000:-, en ganska behaglig summa.
Men aftonbladet gör en fuling, oddsett var 1.40, och hann vann alltså 80 000:-, inte 280 000:-.

http://www.aftonbladet.se/spel/article3366540.ab


NU ska jag spela! Förresten ska jag nog försöka recensera mitt favoritspel nån dag. Rådet är i alla fall: KÖP! Bästa onlinespelet.

Ha det!

T på min balkong i morse

Skönt brännmärke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0