Göteborg - Fel biljett - arlako - saltnödnummer

Jobbade 14-22 idag, sen hem och packade inför Göteborgsresan i morgon! Kommer hem på söndag eftermiddag, så det blir nog inget bloggande förens tidigast då, vilket lär bli ett mustigt bildinlägg!


Glenn, "researrangören", har bokat fel biljett åt mig. Han köpte ungdomsbiljetter åt oss båda, men jag har ju, trot eller ej, passerat sj:s gräns för vad som är ungdom.
Hoppas bara inte kunduktören upptäcker det, vette fan vad som händer då? Slänger dom av mig? Jag kommer skylla ifrån mig på ansvarig (Glenn alltså) alternativt spela dövstum! Eller göra rätt för mig, kanske är enklast.. Vi pratade igenom ett par upplägg på jobbet: att jag inte skulle ha leg med, låtsas sova, gå på toa, osv, men tror inte det kommer funka. En rutinerad konduktör lurar man inte så enkelt..


Ska bli kul i Götet - turista på dagtid och festa på kvällstid! Ska förmodligen träffa Larch också!


Vi har ett litet projekt vi tänkt ro i hamn, får se om vi lyckas!


Nu ska jag spela en kortis, sen sova! Tidigt frukost med Teresia i morgon verkar det som! Alltid trevligt.


Ha det!



Putsa potatis. Inte sååå kul, och tar tid!
Bad Glenn att slunga körsbärstomaterna och oliverna a la Jamie Oliver. Gick
Bad Glenn slunga körsbärstomater och oliverna a la Jamie Oliver. "Gick sådär"..
Personalmat: Kotlettrad med potatisgratäng, bea & rvs! Smakade fint.
Personalmat: Kotlettrad, potatisgratäng, bea och rödvinssås.
Nån tjuvfotade mig :O
Snål-arla: Istället för ett färgfoto på kossan som pryder mjölkförpackningen så har dom klottrat dit
Snålarla: Istället för ett färgfoto på kossan som pryder mjökförpackningen så har dom skrivit dit "Röd-brun färg" så att ungarna  får föreställa sig färgen på kon. Ser dessutom ut att vara gjort i paint. Kon ser ledsen ut också.
Glenn hittade det här larmnummret på saltförpackningen. Frågan är varför det finns där? Är det när man har slut på salt man ska ringa, eller om lille Noel vräkt i sig ett par rejäla grabbnävar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0