Ledig Onsdag

Så att..

Idag har inte hänt så mycket. Tagit det lungt största delen av dagen.

Vaknade och stack hem och tvättade mellan 12-17. Hade en fullastad IKEA-påse med smutstvätt! Under tiden jag tvättade kom T och hälsade på och så passade vi på att äta vi frukost tillsammans.

Sen for hon iväg, och jag fortsatte fixa lite. Senare kom hon tillbaka och så slappade vi och lagade mat tillsammans, kyckling med curry och ris! Verry nice.
Resten av kvällen har jag bara spelat, diskat och varit och handlat lite.

Jobbar lunch imorgon så jag ska försöka lägga mig i tid så jag inte är så förbannat trött i morgon bitti! Spelar väl iofs ingen som helst roll om man så sover 8-9 timmar, går jag upp innan klockan 9-9:30 är jag ändå skittrött och seg..

Frukost
Pulla

Kommentarer
Postat av: Glenn Landin

det va enna bleka kyckling lår =)

2008-09-11 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0