Lör+sön

Lördagen bjöd på uselt väder. Åkte till mamma och åt lunch, och spenderade resten av dagen inomhus här hemma spelandes.

Söndag: Regnet hängde över Nerike då jag klev upp. Det sket jag i och packade matsäck och tog fyrhjulingen upp till Back-SM i Kilsbergen som jag hade biljet till. Inte riktigt min grej det där, men kul att se starka bilar, motorcyklar och fyrhjulingar rusa upp för en 900-meter lång grusbacke.
Ingen kraschade, det hade ju varit lite spännande annars.
Fet dimma la sig över backen vilket gjorde att tidtagningscencorerna inte riktigt hängde med.
Många white trashare där (minus mig då..). I övrigt god stämning!

Tog lite bilder och filmade lite. Lägger upp så fort jag luskat ut hur i h*vete man lägger upp fler än 1 bild i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0