Semester och tanträddning

Jag har semester 2 veckor nu. underbart. Gör inget särskilt. lever som om jag vore miljonär, dvs gör vad fan jag vill. Underbart, som sagt.

Igår var jag och Mickan på stan och handlade julklappar.
Ishalt, och utanför McDonalds sladdade en tant omkull i en såndär vurpa man ser i teckande serier när dom halkar på bananskal. Rakt upp med benen och fall bakåt med en rejäl smäll med huvudet i isen.
Hon svimmade och jag och en karl reste henne upp och höll henne tills en ambulans kom.
Karl'n pratade om att man kunde få en propp av sånt där medans vi höll henne och hon blev lite orolig. Jag försökte lugna henne med att hon förmodligen bara fått en hjärnskakning. Men hon kunde inte gå ordentligt och vi fick hålla upp henne. Hon var jättetacksam och sa att jag var guld värd :D

Middag i förrgår!


Club sandwich igår!

Tacos ikväll!

Attis gillar när vi äter tacos, hon vet att hon får salladsresterna!

Ser ni dockan? Attis såg den också..

Tagen på bar gärning när hon förmodligen var på väg att göra processen kort med dockan!




Förresten, lästa ni om "sexlarmet" på sossefesten? En full sosse-politiker hade i kalsonger och slips tackaserat en sossekvinna och tydligen skrikit knulla, knulla för fan medans han bankade på dörren där hon låst in sig.
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1817523/sexlarm-pa-s-julfest-i-riksdagen

Hur som, det är tydligen den här mannen http://www.s-info.se/page/default.asp?id=210 . Notera bilen med den avskyvärda sloganen "alla ska med". När "internet-pöbeln" fick tag i infon så lades den här bilden ut. Oerhört roligt, enligt mig :D
http://i46.tinypic.com/ivzvip.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0