Helgen II!

Ledig i helgen. Mycket skönt. Sprang runt på stan igår och lagade sen mat till kvällen när jag kom hem. Sen i säng så pass tidigt som 23. En lördag..

Idag sov jag länge, och åkte sen till jobbet en sväng, och handlade även på willys. Hem, ut med Attis, och nu ska jag strax äta lunch.

Riktigt skönt väder ute!


Örebro hockeys bortamatch mot Pantern (Malmö) sänds för övrigt live på nätet: http://lgsports.blogspot.com/




Onsdag:




Torsdag:

Michaela bad mig välja en rätt ur en kokbok som hon skulle laga till oss. Mozzarellafylld färsbiff med pasta och tomatsås. Väldigt gott

Lördag:

Färsspett

Fick alla hjärtansdags-present!



Middag till schlagern: Förrätt, skagern. Varmrätt: Färspett och kyckling/fläskfiléspett med potatisgratäng, klyftpotatis, bea, tzatziki, aioli, och rödvinssås. Mycket fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0