clubba X2, B.W.O, osv

Sista semesterveckan nu..

Idag blir en lugn dag, ska cykla med Mickan till Ica maxi och handla, hon håller just på att tvätta och jag ska spela Call Of Duty 4 en stund. Ikväll ska vi ut och äta, men jag vet inte riktigt vart ännu. Tips?

Musiktips, franskt! : http://www.youtube.com/watch?v=r0kG83hxNyY&feature=related

Bilder:

Blev köttfärsås över en dag. Blev nån slags lasagne av det dagen efter!

Atletico i värmen

Hon gillar sin boll, vill hela tiden bita sönder den

Lagade club sanswich hemma en dag, mkt gott

Pizza en kväll

Attis fick havregrynsgröt en morgon

Poppat popcorn

Igår var jag och Glenn ute och och tog några öl på Jac's, han åt Caesarsallad och jag åt.. clubsandwich



Sen gick vi en sväng till frimis, Paulin uppträde

B.W.O spelade också

Dom har byggt om ena baren. Snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0