Sherlock Holmes

Ledig igår, kanonskönt.  Blev en tur på stan med sambon, käkade lunch på brasserie, lämnade tillbaka mina nya vita Nikeskor som gått sönder (hittade inga nya, får bli mina sköna ecco istället), beställde ett halsband till syrran med hennes barns namn ingraverade (hon har födelsedagskalas i helgen), osv.

Käkade räkor och tittade på Sherlock Holmes på kvällen. Kanongott med räkor, filmen var helt ok - gjord av Madonnas ex-karl Guy Ritchie som även gjort Lock, Stock and Two Smoking Barrels och Snatch. Dom filmerna har jag för mig var bra, längesen jag såg dom.

Nu blir det pasta, sen iväg till jobbet..








Mina slutat-röka-kniv kom idag! Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0