1-1 efter första perioden. Jämt på plan, k...

dsc04665 (MMS)

1-1 efter första perioden. Jämt på plan, kanske 500-600 örebroare på plats. Jag filmade när polis slog örebroare innan matchen, när polisen såg mig, som stod 5-6 meter ifrån skrek dom åt mig att sluta filma och sätta mig ner på backen! Jag sa att jag bara filmade, då hytte polisen åt mig med batongen och skrek åt mig att ställa mig mot väggen och lägga ner kameran. Jag ställde mig mott väggen men höll kvar kameran i handen. Polisen stötte då batongen mot min arm och skrek att lägga ner kameran och sätta mig ner. Jag gjorde då det och fick sitta ner 5 min innan en polis kom och sa åt mig att jag kunde gå, "står man vid sidan om ska man inte drabbas". Snyggt skött, verkligen bra! Blev tyvär ingen film. Inte helkoll på kamerans funktioner tyvär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0