Saker jag stör mig på

Det skulle kunna få en helt egen kategori här på bloggen eftersom det finns så rasande mycket jag stör mig på.

Exempelvis:

I gryningen när Charlie väckte mig så slog jag på tvn och hoppades att ljudet skulle få henne att somna om. På tv11 eller vad det var så gick programet talang, med hon Ossy Osbornes kvinna.

En tjej spelade och sjöng, och redan vid första anslaget på gitarren applåderade publiken Precis som om "-det här är bra!!". Och när uppträdandet är klar så står publiken upp och applåderar och applåderar, som om dom just sett en 3 timmars teaterföreställning. Jag stör mig på att människorna i publiken ger sken av att vara riktiga musik och talangkännare som "kan det här och känner igen "a true american talant" redan efter första tonen. Och för att förstärka att dom har rätt så klipper dom in tönten som står i kulissen som nickar med förvånad min. Usch, skitprogram.

Typexempel: http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0