Jag har slitit som ett djur idag. Först me...

img_0603 (MMS)

Jag har slitit som ett djur idag. Först med flytten (tack till alla som hjälpte till) och sen med att packa upp. Hade 30 kartonger plus ikrapåsar, lösgods och så. Nu har jag bara 6 kartonger kvar. Jag är helt slut. Men det är lätt att glömma den lille, Attis. Hon har varit jätteduktig men lite orolig när jag packat upp grejerna.  Efter att jag ätit vid kl. 19 så la jag mig raklång i soffan. Då kom hon och tittade på mig och ville också hoppa upp. Jag makade på mig och nu ligger hon här bredvid mig som en liten kanelbulle och snarkar och drömmer.  Jag ska strax dammsuga men vill låta henne sova en stund till, hon har ju varit vaken hela dagen och behöver vila hon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0