Stor planeringsdag på 10 timmar idag på jo...

img_6852 (MMS)

Stor planeringsdag på 10 timmar idag på jobbet som jag sett fram mot, dels för att ha tid att planera med kocken på den andra förskolan inom företaget jag jobbar inom, och dels för att ha massa tid med sånt jag vanligtvis inte hinner med, se över inköp av stekhäll, köksvagn, prylar till köket, osv. Istället vaknar jag vid 2-3-tiden genomsvettig med feberfrossa. Jag har varit förkyld i helgen och hade hoppats bli frisk till idag, istället fick jag feber.  Jag bokade baksmällan ll och knallade iväg till Ica oskarstorget för att hämta ut den, kom dit 08.30, och det visade sig att Ica öppnade först 09. Kunde inte stå och huttra ute en halvtimme utan smet in på sturecafét och käkade frukost istället. Brödet var halvfyst och biträdet sitter och babblar högt på med bosniska med en väninna bordet bredvid.. Litet synd, kan ju jag tycka. Dessutom sa hon inte vad det kostade utan slog in beloppet och tittade sen bara på mig, och jag fick själv läsa på den där maskinen vad summan hamnade på. "matsalsarbetet lämnar en del i övrigt att önska".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0