Uppföljningen på abuse


Lösningen på min abuse-avstängning http://nilsis.blogg.se/2011/july/abuse.html

Abuse-avdelningen öppnade klockan 09:00. Jag ringde dit 09:02, och vart placerad i kö, och informerad om att dom var 4 stycken som jobbade och att jag hade plats nr 1 i kön. "Härligt", tänkte jag, "snart klar med det här då".
Efter att jag väntat i telefonkön i 10 minuter så hörde jag 3 snabba tut i örat, och på dislayen på min iphone stod "samtalet misslyckades". Jag ringde upp igen, och fick samma information, jag var NO1 och dom var 4 som jobbade med att ta emot samtal. Märkligt, tänkte jag.
Efter 10 minuter svarade en kvinna, och hon informerade mig om att min dator drabbats av virus, och att jag borde köra en virusscan och uppdaterade operativsystemet.
Tydligen hade viruset använt mitt bredband till dumheter.

Kundtjänstkvinnan skulle "släppa på" mitt bredband igen.

Dock lämnas ju en del frågor:
Varför informerades jag inte att dom strypt mitt bredband? Dom har ju min mail, telefonnummer och adress. En gammal människa eller någon ovan kanske inte märker att internet går i snigelfart.
Väntetiden till kundtjänst var ju märklig.
Borde jag kompenseras för att mitt internet inte varit vad jag betalat för?

Kändes som jag blev cencurerad på något vis. Jag gillar ju nyheter, gick ju inte att läsa eller se nyheter på datorn, stod bara och laddade utan att komma igång. Och när jag scrollade ner på sidor så blev allt utsmetat.

Får se om jag orkar skicka ett gnäll-mail till comhem.

Charlie har inte bajsat inne på typ 8 dagar. Idag gjorde hon det 2 gånger. I går kissade hon inne 8 gånger. Idag kissade hon inne 3 gånger. Håhåjaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0